UTOPIA komoda 3 dvířka
Produkt je z výstavní plochy
Provedení s vrchní deskou z keramické kameniny Emperador
Design: Eric Jourdan
KONCEPT: Ducin, lišta vytvořená ze dvou oblouků kruhu, současně konkávních a konvexních, je jádrem originality a technické komplexnosti, které dodávájí této řadě její jedinečnost. Harmonický zvlněný tvar svým jemným rozšířením působí jako rozbití struktury, která by jinak byla přímočará a neosobní. Tato řada tak hrdě, ale jemně prosazuje svou osobnost prostřednictvím hry s mnoha úpravami, zejména horní části, která je nabízena v keramické kamenině nebo zeleném mramoru. TECHNICKÝ POPIS: Kolekce Utopia se skládá ze 4 kusů: komoda se třemi dvířky, komoda se čtyřmi dvířky, příležitostná jednotka a barová jednotka. Přední strany každého kusu mají ducinové detaily, směrem nahoru se zužují a dole jsou širší. Tento efekt mírně zmenšuje šířku dílů v horní části, čímž jim dodává eleganci a jedinečnost. Dalším rysem je zpracování předních rohů s dutým spojem, které vypadají, jako by byly vytesány z těla jednotky. Tento efekt je ještě zdůrazněn kombinací obou dýh, přičemž tmavě mořený ořech silně kontrastuje s přírodní lakovanou třešní. Třešeň pak pokračuje na 4 hranách dveří a hranách jednotky. Horní část je od dveří a boků odsazena dolů, čímž vzniká dutá část, která propůjčuje dynamiku a vyzdvihuje napětí vytvářené horními hranami. Tento druh integrální desky přitahuje pohled směrem k ušlechtilému povrchu keramické kameniny Emperador nebo zeleného mramoru. Tloušťku každého z těchto vrcholů - 6 mm pro keramickou kameninu a 20 mm pro mramor - uživatel spatří při otevírání dveří. Také si všimne, že zadní část je zhotovena se stejnou péčí jako zbytek, stoupá několik centimetrů nad vrchní desku a k zakončení je svisle dýhována. Překvapení přichází při otevření dveří, protože zadní panel je dýhovaný až do dna, což je velmi neobvyklé a nečekané, nepopiratelné vylepšení interiéru. Fantazie spočívá v detailech. Interiér je dokončen čokoládovým lakem, v dokonalé harmonii s vnější dýhovanou povrchovou úpravou. Pokud chcete dosáhnout ještě promyšlenějšího "wow efektu", je k dispozici volitelné osvětlení pro pravou stranu komody, které osvětluje celý interiér shora dolů. To je aktivováno dveřním senzorem, jehož kouřově šedý difuzér filtruje světlo tak, aby se zabránilo oslnění a zároveň poskytoval dostatek světla. Umožňují to miniaturní LED diody 2. generace. Dveře jsou těžké a kvalitní, robustního vzhledu a vcelku monumentální. Díky mnoha vysoce kvalitním pantům mají příjemný pohyb a tlumené zavírání zabraňuje nadměrnému hluku. Komoda se třemi dvířky se může pochlubit jedním samostatným a jedním dvojitým prostorem pro umístění velkých podnosů. Verze se čtyřmi dvířky má dva dvojité prostory. Komody mají 1 vnitřní polici; příležitostná jednotka má 3 police.
PRO ZARUČENÍ STABILITY MUSÍ BÝT TATO JEDNOTKA PŘIPEVNĚNA KE STĚNĚ POMOCÍ DODANÉ UPEVŇOVACÍ SADY (VIZ MONTÁŽNÍ NÁVOD).
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Nábytek |
|---|---|
| Hmotnost: | 130 kg |
| Výška: | 98 cm |
| Šířka: | 156 cm |
| Hloubka: | 45 cm |
| Vrchní deska: | keramická kamenina Emperador |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.
