IPSO FACTUM

TARU polštář k sezení

Neohodnoceno
Značka: Ligne Roset

Produkt je z výstavní plochy

Provedení v látce Joy Ecru

Dostupnost Skladem (1 ks)
Kód: 14309000
6 950 Kč
TARU polštář k sezení
Neohodnoceno
Značka: Ligne Roset

Design: Sebastian Herkner

Záměrem designéra je vytvořit prostřednictvím sedací soupravy Taru pohodlné místo k sezení, které představuje řemeslnou zručnost a expertízu Ligne Roset. Taru je pohodlný a příjemný, s plně čalouněnou základnou, která mu dodává skutečný charakter. Sedák je zaklesnutý do zakřiveného opěradla v možné úpravě ze dvou materiálů. Je k dispozici jako velká pohovka, střední pohovka a 1ramenná pohovka (levá nebo pravá). Originalita tohoto modelu pramení z velkého potenciálu pro kombinování materiálů (látek a kůží) a barev díky vynikající zadní části opěradla, kterou lze přizpůsobit podle potřeby. Jedná se o pohovku se dvěma tvářemi, která může dát na odiv jak svou přední stranu, tak svou čalouněnou zadní stranu. Může být doplněna volitelným opěrným polštářem, který ještě více zvýrazní pohodlí modelu, a/nebo podnožkou s identickou základnou jako pohovka.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pohovky
Šířka: 60 cm
Délka: 60 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.