ROPE indoor/outdoor koberec Antracit
Produkt je z výstavní plochy
Provedení v antracitové barvě
Design: Ligne Roset
Indoor/outdoor koberec odolný proti vlhkosti díky materiálům, kterými jsou "provazy" tkané: PET (polyethylentereftalát, který navzdory podobnosti názvu není podobný polyethylenu a neobsahuje žádný ftalát - prvek, který byl nedávno spojován s toxicitou) a polyester. PET použitý při výrobě tohoto koberce pochází z recyklace (většinou lahví od perlivé minerální vody, u kterých PET nahradil na konci devadesátých let PVC kvůli své lehkosti a nepropustnosti plynu). Jeho barvy jsou inspirovány přírodními venkovními prvky. Rope koberec je zvláště odolný proti opotřebení. Koberec z tkané recyklované PET šňůry s vnitřním jádrem z netkaného polyesteru.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Nábytek |
|---|---|
| Šířka: | 200 cm |
| Délka: | 250 cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.
