Design: Pierre Guariche
Stojací lampa G21 je dokonalým zdrojem bodového, intimního osvětlení pro navození nálady. Tento model, navržený v roce 1951 Pierrem Guarichem, se skládá z kovového stínidla, které chrání oči před zdrojem světla a zároveň usměrňuje jeho tok. Tyč z lakované kartáčované mosazi je směrová, s posuvným kolíkem, který umožňuje nastavení jeho výšky pro větší pohodlí. Stojací lampa vybavená lakovaným hliníkovým reflektorem (bílý exteriér a interiér), lakovanou ocelovou základnou a saténově lakovanou kartáčovanou mosaznou konstrukcí. Inline stmívač. Dodáváno s 1 x 10 W - standardní matná LED žárovka - 2700 K - 1470 lumenů. Vybaven kabelem o délce 2,5 m a eurozástrčkou – třída 2 – napájení 220-240V 50/60Hz.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Osvětlení |
|---|---|
| Výška: | 75 cm |
| Šířka: | 117 cm |
| Hloubka: | 37 cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.
