FEUILLAGE podložka pod nádobí černá
Produkt je z výstavní plochy
Provedení v černém laku
Design: Marie-Aurore Stiker-Métral
Podložka pod nádobí Feuillage čerpá inspiraci z organické krásy poddajných listů. Ztělesňuje dokonalé spojení designu inspirovaného přírodou a vysoce kvalitních materiálů. Podložka v růžovo béžové nebo matné černé barvě také připomíná lůžka z listů, které se někdy pokládají na sýrový talíř. Tento krásný předmět lze použít i jako dekorativní prvek. Technika řezání jemného vzoru laserem a potřeba nízké vodivosti materiálu vyžaduje použití nerezové oceli, recyklovatelného materiálu. Souprava z laserem řezaného nerezového plechu, matně černě lakovaného, nebo kartáčovaného nerezového plechu, pocínovaného (nanášení vrstvy cínu elektrolýzou) v růžovo béžové barvě s matným lakem. Designové logo pod opěrkou desky.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Doplňky, vázy a dekorace |
|---|---|
| Hmotnost: | 1.4 kg |
| Výška: | 8 cm |
| Šířka: | 24,5 cm |
| Délka: | 33 cm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.
