BENDCHAIR židle antracit
Produkt je z výstavní plochy
Provedení v látce Unik Ardoise
Design: Peter Maly
''Židle dokonalých proporcí.'' Takto definuje svůj produkt Peter Maly, jeden z největších německých designérů své doby. ''Trochu jako tuner navržený Dieterem Ramsem pro Braun.'' Židle je tak dokonalá, že budí dojem, jako by existovala odjakživa. Je to partitura dokonale harmonických akordů, která skvěle ladí s velmi širokým rejstříkem nábytku, stolů a příborníků. Její proporce jsou nesporné, stejně jako kvalita její povrchové úpravy.
KONSTRUKCE: Sedadlo z vícevrstvého tvarovaného buku. Základna z mořeného buku (soustružené nohy), nebo z kovového drátu Ø 11 mm.
POHODLÍ: Vysoce odolná pěna (50 kg/m3 - 6,2 kPa) potažená polyesterovým prošíváním 110 g/m2.
POTAŽENÍ: Bagetové prošívání přes tělo sedadla; neviditelný zip vzadu. Odnímatelný potah.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Židle, židle s područkami & sedáky |
|---|---|
| Výška: | 82 cm |
| Šířka: | 48 cm |
| Hloubka: | 52 cm |
| Výška sedadla: | 48 cm |
| Potahový materiál: | Unik Ardoise |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Za 150 let se značka Ligne Roset stala symbolem elegance života, synonymem moderního luxusu, známá pro svou umnou spolupráci se zavedenými i nadějnými talenty v současném designu. Značka nabízí spotřebitelům celý životní styl, ve kterém mohou žít odvážně a krásně prostřednictvím vybraných kolekcí nábytku a doplňkových dekorativních předmětů, jako jsou osvětlení, koberce, textil a drobné doplňky. Některé produkty, jako je Togo, nyní již patří k legendám designu 20. století. V Ligne Roset je otevřenost obchodní strategií, kreativita filozofie, nonkonformismus politika, intelektuální zvědavost charakterový rys. Pro Michela Roseta může jít průmysl a kultura ruku v ruce: „Židle nebo kus nábytku Ligne Roset je vždy víc než dřevo a pěna. Hvězdy současného designu to velmi dobře pochopily, od bratří Bouroulleců (židle Facett) po Pierra Paulina, který si francouzskou společnost vybral k výrobě svých nejnovějších výtvorů (křeslo Anneau atd.), aby znovu vydal svůj stůl CM 141, své televizní křeslo, nebo možnost poprvé vyrobit pro domácí trh sedadla Pumpkin, přímo inspirovaná těmi, které byly navrženy v roce 1971 pro Elysejský palác pod vedením Georgese Pompidoua.
